Autor: Arthur B. Markman
ISBN-13: 9780199374465
Einband: Ebook
Seiten: 232
Sprache: Englisch
eBook Typ: Adobe Digital Editions
eBook Format: EPUB
Kopierschutz: 2 - DRM Adobe
Systemvoraussetzungen
Open Innovation
Der Artikel wird am Ende des Bestellprozesses zum Download zur Verfügung gestellt.

Open Innovation

Academic and Practical Perspectives on the Journey from Idea to Market
 Ebook
Sofort lieferbar
Chapter 1: The Process of Open Innovation
Arthur B. Markman

Chapter 2: Open Innovation Through Strategic Design-by-Analogy
Katherine Fu and Christian Schunn

Chapter 3: Getting the Most Out of Brainstorming Groups
Paul B. Paulus, Jubilee Dickson, Runa Korde, Ravit Cohen-Meitar, and Abraham Carmeli

Chapter 4: Applying the Creative Problem Solving Process to Open Innovation
Wayne Fisher

Chapter 5: Opportunity Thinking - Seeing Clearly the Elephant in the Room
Pam Henderson, Francesca Lorenzini, and Gregory P. Pogue

Chapter 6: Better, Faster, Safer and Cheaper: USAA Roof Inspections with Pole Cam
Cliff Zintgraff, Matt Reedy, Shane Osborne, and Rob Pacheco

Chapter 7: An Open Invitation to Open Innovation: Guidelines for the Leadership of Open Innovation Processes
Diana Rus, Barbara Wisse, and Eric F. Rietzschel

Chapter 8: Innovation Cells: Company Beachheads in Technology Universities
Felix Cardenas, Tony Davila, and Daniel Oyon

Chapter 9: Building an Innovation Coral Reef: The Austin Technology Incubator Case Study
Gregory P. Pogue, Keela Thomson, Rosemary French, Francesca Lorenzini, and Arthur B. Markman
The traditional structures of business and the workplace have changed drastically in recent years. In response, companies have continuously worked to improve their ability to generate new ideas and bring them to market by removing the common constraints on the processes of innovation. This movement of open innovation in the workforce necessitates improvements in the arenas of idea generation, evaluation, funding, and the presentation of these ideas to the marketplace in new and exciting ways.
Edited by Arthur B. Markman, Open Innovation: Academic and Practical Perspectives on the Journey from Idea to Market brings together the latest scholarship on these elements with tried-and-true stories of successful applications in real-world settings. Authors explore a variety of new methods for improving idea development and processes, making this book an invaluable resource for readers as they learn how to create a supportive ecosystem for their employees and co-workers.
Editiert von: Arthur B. Markman
Arthur B. Markman is the Annabel Irion Worsham Centennial Professor of Psychology and Marketing at The University of Texas - Austin, and Founding Director of the Program in the Human Dimensions of Organizations. Dr. Markman has written over 150 scholarly papers on topics including reasoning, decision making, motivation, and categorization. He has served as executive editor of the journal Cognitive Science as well as executive officer of the Cognitive Science Society. Dr. Markman brings insights from cognitive science to a wider audience through his blogs at Psychology Today and Fast Company as well as his radio show and podcast Two Guys on Your Head.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Arthur B. Markman
ISBN-13 :: 9780199374465
ISBN: 0199374465
Verlag: Oxford University Press
Größe: 5666 KBytes
eBook Format: EPUB
Kopierschutz: 2 - DRM Adobe
eBook Typ: Adobe Digital Editions
Seiten: 232
Sprache: Englisch
Sonstiges: Ebook

Kopierschutz

Adobe-DRM

Adobe-DRM ist ein Kopierschutz, der das eBook vor Mißbrauch schützen soll. Dabei wird das eBook bereits beim Download auf Ihre persönliche Adobe-ID autorisiert. Lesen können Sie das eBook dann nur auf den Geräten, welche ebenfalls auf Ihre Adobe-ID registriert sind.

Wasserzeichen-DRM

Das sogenannte Soft-DRM erlaubt das Kopieren und die Weitergabe an Dritte. Im Buch werden allerdings Informationen zum eBook-Kauf an sichtbaren und unsichtbaren Stellen (Wasserzeichen) eingetragen – z.B. Ihre E-Mail-Adresse oder die Transaktions-Nummer. Illegale Kopien eines eBooks können dadurch jederzeit zu Ihnen zurückverfolgt werden.

eBooks ohne DRM

Hierbei handelt es sich um eBooks ohne Kopierschutz. Allerdings ist auch hier eine Weitergabe an DDritte nicht zulässig, weil Sie nur die Rechte zur persönlichen Nutzung erwerben.

Dateiformate

EPUB (Electronic Publication)

EPUB ist ein offener Standard für eBooks und eignet sich besonders zur Darstellung von Belle­tristik und Sach­büchern. Der Fließ­text wird dynamisch an die Display- und Schrift­größe ange­passt. Auch für mobile Lese­geräte ist EPUB daher gut geeignet.

PDF (Portable Document Format)

Mit einem festen Seiten­layout eignet sich die PDF besonders für Fachbücher mit Spalten, Tabellen und Abbildungen. Eine PDF kann auf fast allen Geräten angezeigt werden, ist aber für kleine Displays (Smart­phone, eReader) nur eingeschränkt geeignet.

Systemvoraussetzungen:

PC/Mac: Mit einem PC oder Mac können Sie dieses eBook lesen. Sie benötigen eine Adobe-ID und die Software Adobe Digital Editions (kostenlos).

eReader: Dieses eBook kann mit (fast) allen eBook-Readern gelesen werden. Mit dem amazon-Kindle ist es aber nicht kompatibel.

Smartphone/Tablet: Egal ob Apple oder Android, dieses eBook können Sie lesen. Sie benötigen eine Adobe-ID sowie eine kostenlose App.

Mehr zum Thema